防水工程麼也時間防水

旺角防水工程防水公司防水工程 时间在這幾天北京的強降雨 防水工程時間62728207,造成路面積水和蓄水的情況 防水工程時間,畀啲人嘅出行帶來極大嘅不便,可以話路面嘅水處理工程也是不可小覷的。

而作為居家用戶來說,日常裝修的防水工程雖然事兒小,但關乎我們的生活品質。 如果防水做得唔好,咁後期維護都係麻煩,因為防水工程係基礎工程,都係隱蔽工程。 如果維修,地磚、衣櫃等都需要進行調整,原本裝修好嘅屋仲到折騰一回。

“樓上漏水,樓下落雨”場面一定係唔好受嘅,為咗避免呢啲後期麻煩,做防水時一定要注意緊。 咪睇工程細,防水冇做好,屋內屋外都遭殃啊。

1.保護原有防水層

在收到新房的時候,屋子已經有做過防水了,這就是常說的”原有防水”,因此,在施工前一定報保護好原有 防水層。 唔好覺得後期仲要做防水,就可以隨意破壞; 如果再做防水層,換需要剔除原有防水層,重新做。

2.不要忽視”隱蔽工程”——防水

一般來說,防水工程主要是在廁所做,最好整個廁所都做防水,防水施工 部位要全面。 那麼,一般情況下,牆面離近淋浴區1.8米,其它位置30-50厘米高,建議都做到1.8米高,咁先算安全。

3.注意事項:

1.在做防水之前,選擇性能好的防水劑,都有哪些品牌比較好,小編暫不推薦,自己去網上查

2.做防水前打掃

3.在進行防水施工的時候,要全面地廁所的邊邊角角、

4.防水層的厚度不低於1.2mm

5.在貼瓷磚之前要刷一層水泥砂漿來保護防水層

如果防水全部做完了,要在24小時之後進行測試,這樣,可以及時修補。 旺角防水工程防水公司 防水工程 时间

防水工程 时间