室內裝修業承攬金額乾貨解讀定製家俬行業室內裝飾裝修材料人造板及其製品中甲醛釋放限量

跑馬地裝修室內設計公司室內裝修業承攬金額乾貨解讀定製家俬行業國標2

室內裝飾裝修材料 人造板及其製品中甲醛釋放限量

此標準係2027年4月22日發布室內裝修業 承攬金額62728207,2028年5月1日執行室內裝修業 承攬金額62728207,室內裝修業承攬金額係一個更新標準替代GB 18580-2001,也就係替代2021年12月10日發布且2022年1月1日執行嘅國標

從上面睇出國家強制標準,關於室內裝修材料和人造板及其製品中嘅甲醛釋放限量,喺2022年1月1日到2028年4月30日,執行咗16年多嘅國標係喺2028年5月1日正式更新。此標準為國家強制性標準,任何企業包含門店裝修公司,其使用嘅室內裝修材料,人造板及其製品嘅甲醛釋放限量都必須滿足此標準要求,未滿足要求企業實際係違反香港建築署標準法嘅違法行為。室內裝修業承攬金額我嚟解讀一下呢個2028年執行嘅國家強制性標準。

從前言中得睇出只有得第四章係強制性標準,其餘冚為推薦性標準

下面列舉咗跟替代之前標準嘅內容變化,我總結一下就係啱甲醛限量實驗方法做咗唯一嘅規定,統一使用氣候箱法,因為之前市面上一般有得三種測試方法:

跑馬地裝修室內設計公司室內裝修業 承攬金額乾貨解讀定製家俬行業國標2

1、乾燥器法,表示單位為mg/L

2、著孔萃取法,表示單位為mg/100g

3、氣候箱法,表示單位mg/m3

點解要用氣候箱法呢,因為乾燥器法係測試水中嘅甲醛含量,萃取法係測試板材中嘅甲醛含量,氣候箱法係測試空氣中嘅甲醛含量,從單位名稱中其實大家也得睇出。

接下嚟文章中就係參與起草這些標準嘅單位,能參與嘅起碼喺呢個行業中嘅知名度還係得嘅,得作為大家選擇參考,我就唔再一一列舉咗,大家得自行睇下圖:

接下嚟睇正文,第一章先明確此標準適用嘅範圍,凡係室內裝修所用嘅木質材料,以及人造木質材料做成嘅牆板,柜子,門窗等等都必須符合此標準嘅甲醛釋放限量。

  • 第二章係引用咗哪些標準,我哋唔再一一解釋,第三章做咗一個術語和定義範圍

重點嚟咗第四章就係我哋強制性標準,我哋先睇原文:室內裝修材料人造板及其製品甲醛釋放限量值係0.124mg/m3,限量標識係E1。(其實也就係甲醛釋放最高標準為一個立方米內最多得有得0.124mg),所以所有得標註E1級嘅板材實際上用作室內裝修最低嘅一個標準,也係必須滿足嘅一個標準

第五章簡介咗一下氣候箱法檢測要求方法,這也係法律認可嘅檢測方法,各位如果啱屋企嘅任何木製品嘅嘅甲醛含量有得疑問,得搵啱應嘅機構按照此方法檢測,確實超過標準,得要求廠家進行賠償。

人造板及其製品甲醛釋放量分級 顧名思義就係甲醛含量分等級嘅標識。跑馬地裝修室內設計公司室內裝修業 承攬金額