上環防水工程防水公司防水工程推薦喺家裝過程中防水工程推薦62728207

經常會遇到啲讓人特別糾結嘅問題防水工程推薦,比如要唔要做電視背景?係選擇做天花吊頂還係石膏線?剛好最近粵東裝飾網小編也遇到一個關於陽臺裝修嘅問題,下面就讓我哋一起嚟睇睇吧!

防水工程 上環防水工程 防水公司 防水工程推薦
防水工程

這係最近喺施工現場遇到嘅問題,簡單概述一下就係陽臺上安裝窗戶,到底係先貼好內外牆瓷磚後再嚟安裝?還係先把窗戶安裝好後再嚟貼瓷磚呢?

剛開始遇到呢個問題確實也有得點懵,因為防水打針之前從嚟冇有得遇到過陽臺安裝窗戶嘅業主,這可能係第一次。但做咗咁多年嘅裝修經驗告訴粵東裝飾網小編,防水防漏恰當嘅操作係先將陽臺鋁合金框先裝好,等後面陽臺嘅瓷磚貼好咗再嚟安裝玻璃。

我們室內的防水抓漏服務點解要選擇如此操作呢?

原因專業裂縫防漏工程好簡單,因為喺陽臺上安裝窗戶漏水時,防水層需要先打上膨脹螺絲或開槽,喺呢個過程中容易破壞牆體,但只要讓泥工師傅喺批擋,貼瓷磚時修補一下就好咗。

另外陽臺上安裝好窗戶後再貼瓷磚還有得其它好處,就係睇起嚟美觀,還能把防水灌漿維修工程做好,哽前期已經做過一次防水咗,這回貼上瓷磚嗰防水性就更好咗。

除此之外,如果能提前把陽臺上嘅窗戶安裝好,嗰以後進工地嘅材料就唔怕受潮之類嘅咗。

好咗,以上就係關於陽臺係先安裝窗戶還係先貼瓷磚嘅問題,如果大家還有得其它需要補充嘅,得喺評論區留言。

上環防水工程防水公司防水工程推薦