防水防漏工程瀝青點解瓦工師傅話”廁所牆面唔可以做防水,整防水貼左磚會甩”?

我們肯定聽說過:”廁所最標準的做防水方式就是’全屋都做防水’防水防漏工程瀝青,這樣肯定就不會發生漏水滲水的情況”! 不明所以的業主對這樣的說法深信不疑防水防漏工程瀝青, 而且強烈要求我哋要做全屋防水。 做乜嘢唔可以做全屋放水呢? 就係因為做嘅全屋防水會直接影響貼砖工程嘅質素。
地面
防水布的材質是丙綸,地面最好做防水布+防水塗料的方式,這樣更利於防水。
牆面
防水塗料刷遍整個牆面,會使貼磚時的牆面吸水率大大降低! 刷嘅過厚會使得牆面直接到了唔吸水唔滲水嘅地步,唔吸水嘅牆面如何貼砖,貼砖工程質量無從保證!
廁所防水標準舉例
1、地面

地面直接用防水布(丙綸布),覆蓋整個地面再兜住牆面30-40公分的高度。

2、牆面

牆面花灑處淋水較多,一般可做單獨防水布,做到1.2米的高度,再不能高了,影響貼磚工程質素。 花灑處再做到1.8米高度嘅防水塗料。

3、可能存在的問題分析
花灑位置係1.2米嘅防水布;1.8米高嘅防水塗料,有貼砖唔牢嘅風險,點解決法? 刷背膠! 水泥和牆面嘅接觸面+牆砖同水泥嘅接觸面,各刷一層背膠提升粘郃粘性。

防水防漏工程 沥青